Tuesday 24 September 2019

Prise singulaire


Caught in the middle... of my university degree

Don't need no one else, I can run away from it all by myself
I don't need no help, I can start flame wars all by myself
Don't need no one else, I can walk it all by myself
I don't need no help, I can write this blog out by myself
 -
Yep; I'm still single at 29. How am I supposed to enjoy the single life if I don't know anything else? Are sequences of events consequential?
I should probably put a Contact Me button somewhere, since I don't use social networks much - except for e-mail if needed.

Comment suis-je supposé vivre et aimer la vie vingt-et-neuvienne si je n'ai pas de contact avec les amis d'antérieur? Y'a t-il des conséquences aux évènements qui me suivent? Je pense que je devrais ajouter une (nouvelle) façon pour les lecteurs de me rejoindre, parce-que je n'utilise plus les réseaux sociaux sauf (courriel) si nécessaire.